مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 بهمن 1399 ساعت 08:552021-02-16اقتصادي

افتتاح فاز یک و دو پروژه تغذیه مصنوعی دشت هشتگرد و نظرآباد 


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان البرز گفت: فاز یک و دو پروژه تغذیه مصنوعی دشت هشتگرد و نظرآباد افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، داود نجفیان پیش از ظهر سه شنبه در آیین افتتاح فاز یک و دو پروژه تغذیه مصنوعی دشت هشتگرد با حضور اردکانیان وزیر نیرو از طریق ویدئو کنفرانس صورت گرفت، اظهار کرد: امروز بخش عمده این طرح در فاز یک و دو با اعتباری بالغ بر 30 میلیارد به بهره برداری رسید و 15 میلیارد تومان برای اجرای فازهای بعدی نیاز داریم.

وی با بیان اینکه طرح تغذیه مصنوعی دشت های هشتگرد و نظرآباد از سال 1380 در 2 فاز اجرا شد، تصریح کرد: این امر با هدف انتقال آب های جاری و رودخانه کردان به سفره های آب زیرزمینی استان البرز و پیشگیری از آثار تخریبی سیلاب ها به اجرا درآمد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان البرز خاطرنشان کرد: این طرح بزرگ دارای ابعاد و ابنیه مختلف مانند بند انحرافی رودخانه کردان، تأسیسات جنبی انتقال آب و حوضچه های جاذب آب است.

وی ادامه داد: فاز نخست این طرح بین سال ها 80 تا 92 زیر نظر شرکت آب منطقه ای استان تهران اجرا شد، اما فاز دوم این پروژه از سال 92 تاکنون زیر نظر شرکت آب منطقه ای البرز اجرا شده است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان البرز با اشاره به اهداف این پروژه، گفت: مطالعات این طرح به علت برداشت بیش از حد توان آبدهی آبخوان د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح فاز یک و دو پروژه تغذیه مصنوعی دشت هشتگرد و نظرآباد 

افتتاح فاز یک و دو پروژه تغذیه مصنوعی دشت هشتگرد و نظرآباد